Модельный ряд Suzuki

Отзыв о Suzuki Vitara 2016 года


Suzuki Vitara 2016
Автомобиль: Suzuki Vitara 2016 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 40000 км, двигатель - 1.6 бензин, комплектация - GL
Автор: Ярослав (Украина, Киев)   09.10.2016
НадежностьОценка: 1
КомфортОценка: 3
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Вибирали автомобіль для частих поїздок з не повним завантаженням (2-3 людини) по місту і області, з урахуванням глибини ям і якості наших доріг звичайні авто С класу відпали через кліренс (сід, пежо 308, астра) в кінці вибір стояв між вітарою і дастером)) Взагалі в салон сузукі їхали дивитись на сх4 з механікою в мінімалці але таких машин вже не лишилось не проданих, новий сх не прийшовсь до смаку, в результаті обирали між вітарою і вітарою s, взяли просту вітару в середній комплектації. Дива від машини ніхто не очікував бо є розуміння її ціни (в митній декларації вартість авто вказана 9500 євро до нашої митниці) і тому впринципі все доволі достойно, особливо радує автомат - працює чесно, передачі тримає до останнього, логіка роботи правильна, на обгонах при скиданні передачі вниз за допомогою підкермових перемикачів тримає передачу ввімкненою доки не скинеш газ і коробка знов перейде з ручного режиму в автоматичний. Про динаміку... назвем її достатньою для міста, не ураган але і останнім в потоці не їдеш. На трасі при обгонах скидаю передачі вниз вручну, тоді є запас тяги, для 1.6 з автоматом непогано. Стосовно підвіски - вона непогано веде себе на рівній дорозі і невеликих дефектах асфальту, більші нерівності вона вже не пробачає (паралельно катаюсь на ваз 2110, в порівнянні з вітарою 10ка неочікувано стає м'яким автомобілем) але в поворотах автомобіль майже не валиться. До керма є питання на високій швидкості при їзді по прямій, важко піймати "нуль" в порівнняні з гідропідсилювачем, машину потрібно постійно "ловити" на смузі. Фари - лінзований галоген на ближньому і рефлекторний дальній, на заміських трасах впринципі світла вистачає.

Оглядовість з місця водія хороша, зеркала нормальної форми, не ховають бокові автомобілі, назад видно не дуже, але впринципі парковка цього малюка після Cia Carnival здається грою) Поки ніби описав все, будуть питання - задавайте.

Бісить скрип тримача ремня водія, прямо за лівим вухом))

Плюсы автомобиля: 1. Адекватна комплектація. 2. Простий двигун. 3. Гарно налаштований автомат. 4. Стандартна панель приладів (не люблю моніторчики чи панелі без шкали температури ОЖ).

Минусы автомобиля: 1. Слабка шумоізоляція, особливо задніх арок (там навіть підкрилки з матеріалу схожого на карпет). 2. Тверда підвіска ззаду, особливо коли там сидить дві людини. 3. Матеріал яким обшите кермо злегка ковзає в руках. 4. На швидкості більше 100 електропідсилювач веде себе не зовсім адекватно, явтомобіль потрібно ловити по смузі. 5. Легкі двері, закриваються не завжди з першого разу і з неприємним звуком. 6. "Логановські" дефлектори обдуву в салоні. 7. Твердий пластик. 8. Скрипи салону з самої новини.

Совет покупателю: Якби не твердість підвіски у вітари не було б конкурентів в цьому ціновому сегменті, а так, якщо потрібне авто для поїздок по наших "дорогах" і можете терпіти механіку з дизелем то дастер мабуть буде більш комфортним в плані проїзду нерівностей.

Через 22 дней Ярослав дописал: Пробіг 3500, поки клеїли антигравійну плівку потестив Vatara S з вражень - не особливо краща динаміка, але відчутний свист турбіни (пасажир на задньому підтвердив) і нібито трішки гостріше кермо (може даються взнаки більші діаметри колісних дисків) тримач ременя так само скрипить, мабуть "фірмова фішка" моделі. Шукав диски на зимову гуму, в результаті купили комплект в офіціалів за адекватні гроші, надіюсь такі ж ціни будуть і надалі.

Через 3 мес. и 3 дней Ярослав дописал: Пробіг 9900, пластик по холоду і на поганій дорозі грає по всьому салону, по неукатаному снігу, з вимкненою есп їде достойно як для переднього приводу і автоматичної кпп. Оригінальний захист двигуна "зжер" десь 5 см кліренсу. Заводська "голова" магнітоли не перестає радувати, але після ночівлі на морозі іноді "вицвітають" кольори, після прогріву салону зникає.

Через 10 мес. и 26 дней Ярослав дописал: Пробіг 40 000, з недоліків - м'яке лобове скло (є подряпини, один скол), тонка фарба (легко лишаються сліди від гілок, сколи і тд), загубилась кришка бачка склоомивача. Витрата палива як для бензинового авто з автоматом дуже достойна.

Через 43 мес. и 17 дней Ярослав дописал: Пробіг 103 000 км, політ нормальний. З замін тільки масло і фільтра, колодки гальмівні і ті поки заводські стоять.Нових зауважень поки немає, все як і було в попередніх відгуках.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Azazello  

предшественник больше походил на suv, новый витара скорее универсал

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Azazello, не плутайте ГРАНД Вітару і цю малявку)

+4ОТВЕТИТЬ  
Shep  

а чего за надежность кол? что-то уже случилось?

+4-4ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

shep, випадково навів, не зрозумів як його зовсім прибрати, поки все нормально, але пробігу немає ще тому об'єктивно судити рано

+4ОТВЕТИТЬ  
superblast  

Вот это настоящий честный отзыв, точно такие же впечатления у меня были после поездок на тест-драйве и машине коллеги. Все хорошо, но жесткая подвеска все убивает( А так был бы идеальный автомобиль за эти деньги.

+7-1ОТВЕТИТЬ  
Azazello  

superblast, на самом деле практически у всех кроссоверов увы подвеска жесткая, меня эта особенность то же напрягает и в спортейдже ямы он жестко проходит

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Azazello, спортедж тестил два раза, лежачие он проходит как-то попроще, не так страшно чтоли))

-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
витак  

По поводу "твердости" подвески -вопрос спорный , смотря с чем сравнивать. Слишком "мягкая" валкая подвеска на высоких скоростях и в поворотах , при такой массе и центре тяжести , может приподнести массу сюрпризов.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

витак, порівнюю з Kia Carnival і ваз 2110 на яких катаюсь паралельно постійно, ті дефекти асфальту які на цих авто не помічаю вітара відчуває всим кузовом і не дасть не помітити маленький стик асфальту чи щось в цьому роді)

+3ОТВЕТИТЬ  
felizz  

Достойный пробег у Вас уже.Уже можно о чем-то судить.Если можно подробнее о технической части(что меняли? планово или нет?как ходовая?И так далее?))Спасибо

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

felizz, пробіг вже 77 000км, тільки плпнове ТО і на 60 ткм поміняв масло в автоматі, навіть колодки ще рідні. З витрат - загубив крищшечку бачаа омивача (та що з щупом)

+3ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Suzuki Vitara: Suzuki Vitara. Новая философия
Suzuki Vitara. Новая философия

И вновь на тесте InfoCar.ua долгожданная новинка этого сезона! Новая Suzuki Vitara, презентованная в середине лета, но еще задолго до этого сумевшая привлечь к себе достаточно внимания. Кредит доверия новичку выдали немалый, поэтому сегодня мы попробуем разобраться, насколько изменилась Vitara со времен первого поколения, по зубам ли этому компактному кроссоверу бездорожье и чем он

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Vitara

Suzuki Vitara 2018 Suzuki Vitara 15.500$ 2018 30.000 км
Suzuki Vitara 2016 Suzuki Vitara 15.900$ 2016 66.000 км
Suzuki Vitara 2018 Suzuki Vitara 15.500$ 2018 30.000 км
Suzuki Vitara 2016 Suzuki Vitara 15.900$ 2016 66.000 км
смотреть все
объявления