Suzuki Vitara 2015 Suzuki Vitara 2015

Suzuki Vitara 2015

Модельный ряд Suzuki

Отзыв о Suzuki Vitara 2016 года

ЯрославУкраина Киев09.10.2016
Suzuki Vitara 2016

Информация от владельца

Год, пробег:
2016 г.в. 40000 км
КПП, привод:
автоматическая коробка передач, Передний привод
Двигатель:
1.6 бензин
Комплектация:
GL
Кузов:
внедорожник

Оценка авто

Общая оценка:
4.0
Надежность:
Оценка: 1
Комфорт:
Оценка: 3
Ходовая:
Оценка: 4
Внешний вид:
Оценка: 4

Вибирали автомобіль для частих поїздок з не повним завантаженням (2-3 людини) по місту і області, з урахуванням глибини ям і якості наших доріг звичайні авто С класу відпали через кліренс (сід, пежо 308, астра) в кінці вибір стояв між вітарою і дастером)) Взагалі в салон сузукі їхали дивитись на сх4 з механікою в мінімалці але таких машин вже не лишилось не проданих, новий сх не прийшовсь до смаку, в результаті обирали між вітарою і вітарою s, взяли просту вітару в середній комплектації. Дива від машини ніхто не очікував бо є розуміння її ціни (в митній декларації вартість авто вказана 9500 євро до нашої митниці) і тому впринципі все доволі достойно, особливо радує автомат - працює чесно, передачі тримає до останнього, логіка роботи правильна, на обгонах при скиданні передачі вниз за допомогою підкермових перемикачів тримає передачу ввімкненою доки не скинеш газ і коробка знов перейде з ручного режиму в автоматичний. Про динаміку... назвем її достатньою для міста, не ураган але і останнім в потоці не їдеш. На трасі при обгонах скидаю передачі вниз вручну, тоді є запас тяги, для 1.6 з автоматом непогано. Стосовно підвіски - вона непогано веде себе на рівній дорозі і невеликих дефектах асфальту, більші нерівності вона вже не пробачає (паралельно катаюсь на ваз 2110, в порівнянні з вітарою 10ка неочікувано стає м'яким автомобілем) але в поворотах автомобіль майже не валиться. До керма є питання на високій швидкості при їзді по прямій, важко піймати "нуль" в порівнняні з гідропідсилювачем, машину потрібно постійно "ловити" на смузі. Фари - лінзований галоген на ближньому і рефлекторний дальній, на заміських трасах впринципі світла вистачає.

Оглядовість з місця водія хороша, зеркала нормальної форми, не ховають бокові автомобілі, назад видно не дуже, але впринципі парковка цього малюка після Cia Carnival здається грою) Поки ніби описав все, будуть питання - задавайте.

Бісить скрип тримача ремня водія, прямо за лівим вухом))

Плюсы и минусы автомобиля

1. Адекватна комплектація. 2. Простий двигун. 3. Гарно налаштований автомат. 4. Стандартна панель приладів (не люблю моніторчики чи панелі без шкали температури ОЖ).

1. Слабка шумоізоляція, особливо задніх арок (там навіть підкрилки з матеріалу схожого на карпет). 2. Тверда підвіска ззаду, особливо коли там сидить дві людини. 3. Матеріал яким обшите кермо злегка ковзає в руках. 4. На швидкості більше 100 електропідсилювач веде себе не зовсім адекватно, явтомобіль потрібно ловити по смузі. 5. Легкі двері, закриваються не завжди з першого разу і з неприємним звуком. 6. "Логановські" дефлектори обдуву в салоні. 7. Твердий пластик. 8. Скрипи салону з самої новини.

Совет покупателю

Якби не твердість підвіски у вітари не було б конкурентів в цьому ціновому сегменті, а так, якщо потрібне авто для поїздок по наших "дорогах" і можете терпіти механіку з дизелем то дастер мабуть буде більш комфортним в плані проїзду нерівностей.

Через 22 дней Ярослав дописал: Пробіг 3500, поки клеїли антигравійну плівку потестив Vatara S з вражень - не особливо краща динаміка, але відчутний свист турбіни (пасажир на задньому підтвердив) і нібито трішки гостріше кермо (може даються взнаки більші діаметри колісних дисків) тримач ременя так само скрипить, мабуть "фірмова фішка" моделі. Шукав диски на зимову гуму, в результаті купили комплект в офіціалів за адекватні гроші, надіюсь такі ж ціни будуть і надалі.

Через 3 мес. и 3 дней Ярослав дописал: Пробіг 9900, пластик по холоду і на поганій дорозі грає по всьому салону, по неукатаному снігу, з вимкненою есп їде достойно як для переднього приводу і автоматичної кпп. Оригінальний захист двигуна "зжер" десь 5 см кліренсу. Заводська "голова" магнітоли не перестає радувати, але після ночівлі на морозі іноді "вицвітають" кольори, після прогріву салону зникає.

Через 10 мес. и 26 дней Ярослав дописал: Пробіг 40 000, з недоліків - м'яке лобове скло (є подряпини, один скол), тонка фарба (легко лишаються сліди від гілок, сколи і тд), загубилась кришка бачка склоомивача. Витрата палива як для бензинового авто з автоматом дуже достойна.

Через 43 мес. и 17 дней Ярослав дописал: Пробіг 103 000 км, політ нормальний. З замін тільки масло і фільтра, колодки гальмівні і ті поки заводські стоять.Нових зауважень поки немає, все як і було в попередніх відгуках.

Отзыв был полезен?
Да Нет

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Azazello  

предшественник больше походил на suv, новый витара скорее универсал

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Azazello, не плутайте ГРАНД Вітару і цю малявку)

+4ОТВЕТИТЬ  
Shep  

а чего за надежность кол? что-то уже случилось?

+4-4ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

shep, випадково навів, не зрозумів як його зовсім прибрати, поки все нормально, але пробігу немає ще тому об'єктивно судити рано

+4ОТВЕТИТЬ  
superblast  

Вот это настоящий честный отзыв, точно такие же впечатления у меня были после поездок на тест-драйве и машине коллеги. Все хорошо, но жесткая подвеска все убивает( А так был бы идеальный автомобиль за эти деньги.

+7-1ОТВЕТИТЬ  
Azazello  

superblast, на самом деле практически у всех кроссоверов увы подвеска жесткая, меня эта особенность то же напрягает и в спортейдже ямы он жестко проходит

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Azazello, спортедж тестил два раза, лежачие он проходит как-то попроще, не так страшно чтоли))

-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
витак  

По поводу "твердости" подвески -вопрос спорный , смотря с чем сравнивать. Слишком "мягкая" валкая подвеска на высоких скоростях и в поворотах , при такой массе и центре тяжести , может приподнести массу сюрпризов.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

витак, порівнюю з Kia Carnival і ваз 2110 на яких катаюсь паралельно постійно, ті дефекти асфальту які на цих авто не помічаю вітара відчуває всим кузовом і не дасть не помітити маленький стик асфальту чи щось в цьому роді)

+3ОТВЕТИТЬ  
felizz  

Достойный пробег у Вас уже.Уже можно о чем-то судить.Если можно подробнее о технической части(что меняли? планово или нет?как ходовая?И так далее?))Спасибо

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

felizz, пробіг вже 77 000км, тільки плпнове ТО і на 60 ткм поміняв масло в автоматі, навіть колодки ще рідні. З витрат - загубив крищшечку бачаа омивача (та що з щупом)

+3ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Suzuki

Suzuki Vitara 2017
Suzuki Vitara 16.200$ 2017
Suzuki Vitara 2017
Suzuki Vitara 16.200$ 2017
смотреть все
объявления