Модельный ряд Suzuki

Отзыв о Suzuki Vitara 2016 года


Автомобиль: Suzuki Vitara 2016 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 976 км, двигатель - 1.6 бензин
Автор: Сімон Вісловухий (Украина, Киев)   25.12.2016
Расход в городе: 6.7 л/100км, по трассе: 5.6 л/100км, средний: 0.0 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

24.12.16р. субота. Сузукі Вітара. На спідометрі – 976 км і у понеділок поїду на нульове ТО у центр Сузукі, Київ. Авто купив 5.12.16р., але через певні причини катався останній тиждень, а перед цим лише 200 км. накатав по Києву. Комплектація GL+, двигун 1.6, АКПП.

Машина купувалася для двох осіб, основна мета поїздки по місту, на перспективу для дружини, що передбачає виїзд на бордюри та нерівну дорогу навколо її роботи. Інколи по дорозі Київ – Чоп до Рівного. Об'єм багажника та розміри салону значення не мали. Хотілося компактне авто, у міру комфортне та здатне до подолання міських перешкод. Особисто для мене важливим були такі "фішки": коробка Aisin, монітор та камера заднього огляду, двигун без турбіни з можливістю встановлення ГБО у перспективі. Відразу зазначу, що економічність двигуна, якщо вона підтвердиться у подальшому, унеможливить те саме ГБО. Рівно, як і камера заднього виду, принаймні для мене, вже є зайвою. Досвід, знаєте, велика справа.

Муки вибору були тривалими і описувати їх ціла повість, яка навряд чи кого зацікавить. Від тестів нудило.

Додатково встановив у салоні сигналізацію та захист двигуна, оскільки навіть пластикової пластини під ним не було, а це значить, що бруд буде під капотом. Не у салоні купив гумові килимки, бризговики та піддон у багажник. У перспективі купівля ДХВ на алі, а також встановлення сітки перед радіатором. І ще дещо з дрібниць.

Плюсы автомобиля: Плюси: добротно складене авто, нічого не випирає, рівні зазори, пластик не тріщить та не гримить. Підкапотний простір просто зразково влаштовано. Салон досить ергономічний. На дорозі, а проїхав понад 700 км по трасі Київ – Чоп до Рівного і трішки убік та назад, в салоні було тихо, двигун шумів у рамках пристойності. Вітер не свистів у пустотах між дверми. Налаштувань сидінь та керма вистачало. Багажник досить ємний, сподобалося подвійне компонування дна і можлива його трансформація. Руль інформативний, гострий, не потрібно звикання. Двигун можливо трішки шумний або шумоізоляція слабка – питання ще потребує вивчення. Гальма ефективні. АБС працює чітко і, головне, тихо. ESP вмикається запізно, або знову ж таки, працює непомітно – суб'єктивна думка за один випадок "заносу". Коробка вела себе надзвичайно слухняно, тобто відразу реагувала на педаль газу і переходила на вищу або нижчу передачі, що інколи дратувало. Поясню: перед цим була тойота авенсіс (т25, теж коробка Aisin, але 4-швидкісна), то це авто до останнього тримало вищу передачу, переключаючись вже коли оберти відчутно падали. А Вітара відразу перемикала. Витрати пального на пробіг по Києву та трасі приблизно 5,6 л. на 100 км. Це по компу, а по баку ще маю перевірити. Однак, зазначу, що відчувається економічний характер двигуна. Швидкість не перевищувала 110 км на трасі, двигун не накручував вище 2500 обертів, лише раз до 3000 на хв. якось вийшло. Звичайно, що нудно так їздити. Обкатка.

Минусы автомобиля: Загальний негатив – то економія на очевидних речах при досить солідній комплектації. Наприклад, відсутній ущільнювач капоту. Десь про це читав на форумі. Перша мийка продемонструвала повне заливання підкапотного простору, особливо напружує вода на акумуляторі. Довелося витирати і думаю, який ущільнювач використати, бо капот та крила мають специфічну форму у місцях їх гіпотетичного ущільнення. Другий мінус – великі дірки у бампері у районі радіатора, що при їзді під час снігопаду призвело до повного забиття снігом його секцій. Добре, що не вдарив мороз, а то вичистити сніг неможливо. Мораль така, на літо потрібно шукати якусь сітку, інакше радіатор буде закиданий сміттям та комахами тощо. Третій мінус – аеродинаміка. У цілому, як для такої форми авто, вона добра і нарікань немає. Важко звикнути до постійно брудного заднього скла. А ще, як тільки двірники починають працювати, особливо, коли грязюка на дорозі, то вітром все здувається на скло водія і важко щось роздивитися від брудних розводів у дзеркалі. Причому, бруду більше на склі водія. А ось аеродинаміка дзеркал, у порівнянні з тим же авенсісом, на висоті, вони завше чисті. Четвертий – від економії знову, бо так званий бардачок з твердого пластику. Довелося обклеїти "шумоff" і все стало на свої місця. П'ятий – неможливо заховати кріплення пасів безпеки на задньому сидінні. Особливо не напружує, але стирчать зверху, нічого не вдієш, а очі муляє. Ще на форумах писали, що потрібно ставити ущільнювач на верхній зазор кришки багажника. Не бачу поки що необхідності. Під час снігопаду сніг і так залетить до багажника, але зверху мало що сипалося. Утримаюся.

Совет покупателю: Загальна оцінка – четвірка з плюсом. Підкорила ціна, комплектація та якість складання. Про швидкісні якості рано казати, експлуатація покаже.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Shep  

хорошая машина за свои деньги, но по-моему ее надо с 4х4 брать, ездил на такой на тесте - понравилась! удачи в эксплуатации!

+1ОТВЕТИТЬ  
Vladimir-81  

shep, 1.6 бенз на полный привод - издевательство над двигателем и водителем.

+1-3ОТВЕТИТЬ  
andrey378  

Suzuki Jimny,субарики из 90-х(такие мелкие автобусики),хонда(не помню модель,из 90-х,была у соседа),дайхатсу,тойота ярис( для внутреннего рынка)-у этих автомобилей движки едва до 1,3 доходили но привод был на все колеса.Согласен что особо на них не разгонишся но по-колхозить по легкому бездорожью вполне возможно.

+2-1ОТВЕТИТЬ  
mr.Rolg  

для подолання миських перешкод - не катит.крайне короткоходная подвеска, малый клиренс, наверное самый малый в классе. витары больше нет, и нефиг нам тут заливать про наприродни можливости...

+4-6ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Suzuki Vitara: Suzuki Vitara. Новая философия
Suzuki Vitara. Новая философия

И вновь на тесте InfoCar.ua долгожданная новинка этого сезона! Новая Suzuki Vitara, презентованная в середине лета, но еще задолго до этого сумевшая привлечь к себе достаточно внимания. Кредит доверия новичку выдали немалый, поэтому сегодня мы попробуем разобраться, насколько изменилась Vitara со времен первого поколения, по зубам ли этому компактному кроссоверу бездорожье и чем он

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Suzuki

Suzuki SX4 2012 Suzuki SX4 10.500$ 2012 87.000 км
Suzuki Grand Vitara 2007 Suzuki Grand Vitara 8.400$ 2007 241.000 км
Suzuki SX4 2009 Suzuki SX4 5.200$ 2009 153.000 км
смотреть все
объявления