Модельный ряд Suzuki

Отзыв о Suzuki Vitara 2019 года


Автомобиль: Suzuki Vitara 2019 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 6000 км, двигатель - 1.0 turbo бензин, комплектация - GL+
Автор: Вячеслав (Украина, Киев)   13.02.2020
Расход в городе: 8.1 л/100км, по трассе: 6.6 л/100км, средний: 0.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Водійський досвід з 2011року (лансер 9 МТ, Паржеро Вагон АТ). Думкою змінити авто задався ще в 2018, хотілось економічне, надійне і комфортне авто.

Довгий час нічого не міг підібрати, лансер 9 на якому я відкатав майже сім років був хоч і не поганим авто, але поїздивши на авто вище класом, зрозумів що це просто табуретка, в 2019 на лансері почались проблеми з двигуном і я твердо вирішив міняти авто, спочатку розглядав КIA Ріо та Стонік, Рено Логан та Дастер.

Ріо, Логан відпали одразу, той самиій Лансер або навіть гірше, комплектації не дуже, дизайн - дишманський-дишман.

Стонік сподобався особливо в комплектації бізнес, дизайн і якість матеріалів але салон трохи тіснуватий, і ціна бізнеса кусюча за таке авто, плюс не особо економічний. Т

оді якось потрапив в салон Фіата спробував Тіпо, дуже сподобався виглядав краще Логана, багата комплектація і дуже сильно підкупляла вартість. Я вже майже настроївся на покупку, коли натрапив на "Що по чому" по Вітарі, авто дуже сподобалося візуально як зовні так і в середині, дуже не погана середня комплектація.

Повний привод не розглядав, на охоти, рибалки не їжу, а для виїзду на пікнік і переднього достатньо. Спочатку розглядав 1.0 на механіці, думав що на автоматі погано їхатиме, взяв на тест драйв і дуже здивувався динаміці (турбіна творить чудеса) 1.6 атмосферний лансер тихо курить в сторонці. В результаті взяв GL+ на атоматі.

Авто дуже комфортне, звісно дивлячись з чим порівнювати, але після Лансеру 9 різниця небо і земля. З динамікою ніяких проблем взагалі не має, що в місті, що по трасі. Деякий час привикав до тормоза (дуже різкий) та є суттєва різниця в роботі автомата в порівнянні з архаїчним 4АТ Паджеро. До старт/стопа звик швидко, дуже прикольна штука, педалью тормоза контролюєш коли потрібно задіяти старт/стоп.

Стосовно економічності є нюанси, по місту при відсутності пробок виходить 7.2-7.5, в заторах 7.8-8.4 навіть з старт/стопом (Зимою) по трасі 7.0, але це дуже суб'єктивно і залежить від стилю водіння у дружини наприклад по місту 6.7-7.2 по трасі 6.5.

В салоні одразу установив захисну сіточку радіатора, в подарунок дали килимки в салон та багажник (що було дуже приємним бонусом). Планую доставити металевий захист двигуна, фаркоп, докатку, та замінити декоративні елементи салону в колір кузова (щоб салон виглядав яскравіше).

Плюсы автомобиля: Дизайн, комплектація, +/- економічність, коробка не потребує обслуговування, комфорт, просторий салон, кліренс достатній для виїзду не тільки на пікнік.

Минусы автомобиля: Ще з попередньої моделі так і не вирішена проблема з дверима багажника. Є проблеми з андроїд авто, все працює окрім гуглкарт, звертався на сервіс, сказали дійсно є така проблема з деякими телефонами((

Совет покупателю: Чудове авто, однозначно коштує своїх коштів, дуже приємно здивував літровий двигун)))

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
Вход | Регистрация

Тест-драйв Suzuki Vitara: Когда рестайлинг - не пустые слова
Когда рестайлинг - не пустые слова

Как правило, результаты рестайлинга приходится днем с огнем искать, находя, как в сборнике головоломок, десять, а то и меньше отличий. С обновленной только что «Витарой» совсем не тот случай. Первым в этот хмурый, холодный день ранней весны бросился в глаза новый желто-золотистый цвет кузова.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Vitara

Suzuki Vitara 2018 Suzuki Vitara 15.500$ 2018 30.000 км
Suzuki Vitara 2016 Suzuki Vitara 16.950$ 2016 66.000 км
Suzuki Vitara 2018 Suzuki Vitara 15.500$ 2018 30.000 км
Suzuki Vitara 2016 Suzuki Vitara 16.950$ 2016 66.000 км
смотреть все
объявления