Модельный ряд Suzuki

Отзыв о Suzuki Vitara 2020 года


Автомобиль: Suzuki Vitara 2020 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Полный привод , пробег - 1000 км, двигатель - 1.4 turbo бензин
Автор: Андрій (Украина, Львов)   18.06.2020
Расход в городе: 9.5 л/100км, по трассе: 6.5 л/100км, средний: 8.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Їздив до того на Матізі, Спрінтері, Октавії і Лачетті. Досвід водіння 10+ років. Вибирав машину з розрахунку їзди 80% по місту, 10% траса і 10% позашляхові села. Від'їздивши 10 років на седані вирішив що для міста краще брати паркетник з кліренсом щоб був хороший обзор, щоб не гнути пороги об торчащі рейси і ями. Також хотілось певної динаміки, розгін до 100 за 12с+ не дуже влаштовував. Вибирав не дуже довго, бо вважаю що по ціна/якість авто з салону у Вітари конкурентів практично нема. Можливо Peugeot 2008, але 155 сильної в нас не було, та й машина нова і невідомо скільки проїздить з 1.2 мотором надутим до 155кс, а Вітара вже провірена. Sportage i Kuga схожих комплектацій вже досить дорожчі. SX4 з таким ж двигуном хоч і з трохи більшим салоном і багажником по вигляду трохи програвав і йшов без шкіряного салону.

Отже, купив машину місяць тому, тому буду оцінювати по тому що помітив поки що. Звичайно ж все суб'єктивно але з плюсів:

- Комфортна і стильна як зовні так і в середині. Плюс є панорама, не те щоб дуже потрібно але в далекій дорозі пасажирам веселіше.

-Динаміка авто досить непогана, при заявлених 10.2с до 100 в спорт режимі їде десь за 8.5 (рейслоджіком не перевіряв, по власних відчуттях). Також машина починає котитись як тільки коробку переключити на D і їхати після нажаття на педаль акселератора, а не як буває в автоматичних коробках, що нажав на газ, першу секунду мотор реве, другу починає котитись і на 3 вже щось їде. На трасі їхав не більше 140 бо обкатка але їде без проблем.

- Обладнання працює класно, сліпі зони бачить завчасно і датчик зіткнень реагує на 5. Діодні фари світять просто суперово, вночі роблять день. Круїз контроль і утримання в полосі також добре відпрацьовують. Правда деякі системи в місті краще зразу відключати, як от старт-стоп (спорна система) або датчик зіткнення (в пробках пікає часто).

Решту плюсів довго розписувати, перейду до мінусів. Вони невеликі і їх можна вважати придирками але можливо комусь буде важливо:

- Найбільший на мою думку це багажник, але не сам розмір (~1.5 куб.м; дит.коляска складена залазить, розкладена ні. Тут кому що потрібно і якого достатньо), а те що він не закривається з першого разу, якщо вікно або двері не вікриті. При чому ця проблема була і на попередніх моделях, після рестайлу не додали варіанту виводу повітря.

- Кондиціонер не має положення обдуву тільки скла, ідуть скло + ноги. Якщо я не люблю щоб дуло в лице і літом в босоніжках то буду в ноги мерзнути.

- Невеликий руль. Для таких як я любителів запхати руку в дирку під сигнал нічого не вийде, посередині пластик а по боках кнопки, місця на руку мало.

- Коробка передач не має лампочки положення ручки. На екрані бортового, звичайно ж, є ця інформація але потрібно головою туда-сюда і перевіряти. Ніби нічого важливого але було б зручніше.

- Бортовий комп'ютер має декілька режимів для відображення але майже всі вони безтолкові. Крім режиму середнього розходу і запасу ходу інші приносять сумнівну користь. Наприклад режим який хвилькою показує наскільки натиснутий тормоз або газ. Моментальний розхід показує полоскою на графіку, а не цифрою. Не знаю для чого таке робити, інформативність від того майже нульова, те саме з середньою швидкістю, графік з кроком 50 км/год. І це при тому що на дорестайлінгових ця інформація була цифрами.

Підсумовуючи все вище сказане, про вибір машини не жалію взагалі, звичайно є маленькі недоліки але вернувши час назад всеодно брав би Вітару.

Совет покупателю: Оригінальні коврики не купляйте, вони закороткі, ледве до педалей дістають, зимою з взуття буде капати мимо них в салон. Краще взяти EVA під замлвлення.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

iyankov91  

Кришка багажника почне добре закриватись тільки після його вібро- та шумоізоляції. В Києві ціна варіюється 800-1000 грн. Після того як зробив у себе ця проблеми вже ніколи не з'являлась

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

iyankov91, тобто треба зробити його важчим?

+4-2ОТВЕТИТЬ  
Михаил Звягин  

Интересный отзыв, особенно часть про разгон)) заявляются цифры в обычном режиме, в спорте наамного быстрее (моя так вообще за 5 до сотни летит)

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Михаил Звягин, sens? Без образ але Сенс до 100 за 5с хіба при вільному падінні розженеться

+3ОТВЕТИТЬ  
Alex Pokatushkin  

С андроид авто случайно не игрались ещё? Я вот подключался разными шнурками и результата нет.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Alex Pokatushkin, але я завантажував останній актуальний Андроїд авто. Як результат Telegram бачить але не синхронізує, те саме з дзвінками. Гугл карти - без проблем, все гарно, пробки відображає, керує. Тому з'єднання з телефоном по блютусу краще, дзвінки з мультирулем працюють без проблем, асістент реагує-розпізнає голос краще ніж гугловський, смски бачить і читає. Можливо на раніших версіях анд.авто таких проблем неиає, можливо на телефоні андроїд 6.0 застарий, це вже треба перевіряти але особливо потреби немає, тому не спішу.
З еплом якось краще порозумілись, там і історія дзвінків вивелась зразу і Сірі цікавіше реагувала

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Alex Pokatushkin, пробував і андроїд авто і епл кар, працюють. Одним кабелем йшла тільки зарядка, а комплектним від смартфону все ок. Версія Анд.авто 5.3.501643

ОТВЕТИТЬ  
Sergey Asanov  

Очень информативно написан отзыв, также дельный \совет покупателю\ про коврики. Да конкурент этой машине ПЫЖ 2008 и в классе и по деньгам, но по ТХ он явно проигрывает, но экстерьер и интерьер явно за французом. Очень интересна машинка в эксплуатации пишите дальше у вас хорошо это получается, нет воды всё по делу. И какая у вас комплектация??? GL+ или GLX???

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Sergey Asanov, GLX але тепер брав би GL+, чому? Зараз допишу доповнення до відгуку.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Аndriу, написав стіну тексту, воно не відправилось, все пропало, може іншим разом допишу, аж настрій пропав

ОТВЕТИТЬ  
кропивницкий13  

На счёт закрывания крышки багажника - попробуй довести до середины и как только почувствуешь что дверь сама начинает опускаться под своей тяжестью , без сопровождения( усилия ) просто отпусти. При таком способе у меня закрывается в 10 случаях из 10

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

кропивницкий13, пробував, наоборот ще менше закривалось ніж від поштовху, хз

+1ОТВЕТИТЬ  
Aльфа  

Вибачте але "не закривається з першого разу, якщо вікно або двері не вікриті...." це бредятина. В мене на моїй Вітарі навіть думки не спадало відкрити вікна щоб закрити багажник ???!!!!

-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Aльфа, не зрозумів навіть з 5 разу. Якщо вікно чи двері відкриті то багажник закривається без проблем, якщо закриті - то як пощастить

ОТВЕТИТЬ  
Aльфа  

"- Кондиціонер не має положення обдуву тільки скла.." Серьйозно ???? А режим FRONT пробували вмикати - https://www.avtomir.ua/cars/testdrive/test-drayv-suzuki-vitara-s-pod-akkompanement-dozhdya/attachment/dsc_0123-4/

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Aльфа, тут так, мій загон. Я тоді тільки режими перебирав, а є ще окремо кнопка для обдувки вікон

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Доповню свій відгук тут, бо редагування працює так собі.
Отже зараз на одометрі 12тис км і що можу сказати на даний момент, машиною задоволений але якщо хтось розглядає для покупки то я б радив брати не максимальну комплектацію glx, а краще зекономити і взяти gl+, тим більше що зараз вона подорожчала на 150тис грн. Переплачується 3тис$ за:
1. Адаптивний круїз контроль. Нажаль він без регулювання дистанції до машин попереду і відстань тримає таку що полюбому хтось обжене і стане між вами. Якщо їхати по пустій трасі то може і ок, але особисто для мене функція здається доволі безтолковою. Тут швидше -
2. Безключовий доступ і кнопка заведення авто.
Штука хороша, хоч і не необхідна. Мені подобається, було б ще автовідкривання/закривання багажника було б ідеально. Хоча взагалі можна кастомно доставити і безключовий і автозакривання. Тут +-
3. Шкіряний салон
Просто +-. Хочете шкіру - можна брати, а можна також перетянути самому, дешевше вийде. Про якість шкіри поки сказати не можу на такому пробігу, ніби норм.
4. Датчики світла і дощу
Досить безтолкові речі. Переключати денні ходові і ближнє можна і вручну, це максимум 1-2 рази на день, витративши 1 секунду. А якщо вдень в пропці на датчик впаде наприклад тінь від дерева або будинку то автоматика включить ближнє замість денного. Ніби і фігня але все ж. Датчик дощу - це навіть швидше мінус ніж плюс, якщо десь якась крапля попаде на лобове то щітки починають терти і терти, тоді коли вручну можна навіть не замітити того. Тут для мене є один суттєвий недолік це швидкість витирання щітками і вона завелика, тобто мінімальна швидкість це близько раз в 1-1.5с і при легенькому дощі і невеликій швидкості вікно не встигає достатньо намочитись і воно тре по сухому. Регульнути ніяк, хіба тільки вручну кожен раз запускати. Тому тут поставлю -
5. Електро привід зеркал
Ну таке, це не електродоводчик це просто складання зеркал кнопкою. +-
6. Панорама
Якщо дуже хочеться то вибору нема треба брати glx, панораму не доставиш. Але наскільки воно потрібне то вже нехай кожен сам вирішує. + поставлю
7. Навігація
Є андроїд авто/карплей і чи потрібна офлайн навігація? Швидше ні ніж так. -
8. Діодні фари і протитуманки
Тут однозначно +. Не знаю як світили б галогенки але цими фарами задоволений на 100%. Хоча можна доставити діоні але без лінз
9. Парктроніки ззаду і спереду. Річ хороша хоча задніх і не дуже потрібно бо є камера. Також можна доставити самому але все ж +
10. Годинник на торпеді і мальовані колісні диски
Диски це ок, хоча можна і купити інші якщо більше сподобаються +-.
А годиннику поставлю -. Я розумію що це елемент інтер'єру але це те що мені не подобається в Вітарі - те що нема нормального цифрового годинника. Є один на бортовому але розміру десь як і годинник в windows на робочому столі, маленький і не дуже помітний, могли його хоча б іншим кольором показувати. Є другий на головній сторінці мультимедії, також маленький і якщо перейти в будь-яке меню то він пропадає. Ну і елемент дизайну glx комплектації, великий гарний і аналоговий. Для мене не проблема аналогові але він без цифр, просто полоски і щоб зрозуміти котра година треба близько 2 секунд відриватись від дороги і втикати на цей годинник, тоді як з цифровим достатньо пів секунди. Є ще варіант режиму на бортовому - великий годинник але т-а-а-а-дамс, аналоговий і без цифр. Розумію що це особисто мій фетиш, але в місті коли постійно кудись спішиш і щоб взнати скільки чаму пройшло під час їзди хочеться витратити мінімально зусиль. І ліпити ще якісь інші годинники досить брєдово і є як є.
Ще з маленьких недоліків можу назвати режим випадкової пісні при програванні з флешки. Це буде просто альтернативне сортування від стандартного але завжди одне і те ж, перемішати композиції декілька раз неможливо, хіба вручну цикати.
Загалом думку не змінюю, брав би знову Вітару бо роботою мотору і коробки просто ду-у-у-у-же задоволений, динаміка хороша, витрати палива терпимі і коробка переключає ідеально, що в спорт режимі що в авто.
Ну ніби все, якщо є якісь питання не соромтесь

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Suzuki Vitara: Японский минимализм
Японский минимализм

На нашем рынке в модельном ряду Suzuki всего два кроссовера, и оба компактные. Один из них – Suzuki Vitara в этом году обновился, но линейка силовых агрегатов осталась прежней, это 1,6-литровый атмосферный двигатель мощностью 117 л.с. или 1,4-литровый 140-сильный турбомотор

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Suzuki

Suzuki Ignis 2005 Suzuki Ignis 3.950$ 2005 200.000 км
Suzuki Grand Vitara 2013 Suzuki Grand Vitara 13.600$ 2013 210.000 км
Suzuki Grand Vitara 2011 Suzuki Grand Vitara 2.500$ 2011 70.000 км
Suzuki Grand Vitara 2007 Suzuki Grand Vitara 6.300$ 2007 204.000 км
смотреть все
объявления