Модельный ряд Suzuki

Отзыв о Suzuki Vitara 2020 года


Автомобиль: Suzuki Vitara 2020 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Полный привод , пробег - 1000 км, двигатель - 1.4 turbo бензин
Автор: Андрій (Украина, Львов)   18.06.2020
Расход в городе: 9.5 л/100км, по трассе: 6.5 л/100км, средний: 8.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Їздив до того на Матізі, Спрінтері, Октавії і Лачетті. Досвід водіння 10+ років. Вибирав машину з розрахунку їзди 80% по місту, 10% траса і 10% позашляхові села. Від'їздивши 10 років на седані вирішив що для міста краще брати паркетник з кліренсом щоб був хороший обзор, щоб не гнути пороги об торчащі рейси і ями. Також хотілось певної динаміки, розгін до 100 за 12с+ не дуже влаштовував. Вибирав не дуже довго, бо вважаю що по ціна/якість авто з салону у Вітари конкурентів практично нема. Можливо Peugeot 2008, але 155 сильної в нас не було, та й машина нова і невідомо скільки проїздить з 1.2 мотором надутим до 155кс, а Вітара вже провірена. Sportage i Kuga схожих комплектацій вже досить дорожчі. SX4 з таким ж двигуном хоч і з трохи більшим салоном і багажником по вигляду трохи програвав і йшов без шкіряного салону.

Отже, купив машину місяць тому, тому буду оцінювати по тому що помітив поки що. Звичайно ж все суб'єктивно але з плюсів:

- Комфортна і стильна як зовні так і в середині. Плюс є панорама, не те щоб дуже потрібно але в далекій дорозі пасажирам веселіше.

-Динаміка авто досить непогана, при заявлених 10.2с до 100 в спорт режимі їде десь за 8.5 (рейслоджіком не перевіряв, по власних відчуттях). Також машина починає котитись як тільки коробку переключити на D і їхати після нажаття на педаль акселератора, а не як буває в автоматичних коробках, що нажав на газ, першу секунду мотор реве, другу починає котитись і на 3 вже щось їде. На трасі їхав не більше 140 бо обкатка але їде без проблем.

- Обладнання працює класно, сліпі зони бачить завчасно і датчик зіткнень реагує на 5. Діодні фари світять просто суперово, вночі роблять день. Круїз контроль і утримання в полосі також добре відпрацьовують. Правда деякі системи в місті краще зразу відключати, як от старт-стоп (спорна система) або датчик зіткнення (в пробках пікає часто).

Решту плюсів довго розписувати, перейду до мінусів. Вони невеликі і їх можна вважати придирками але можливо комусь буде важливо:

- Найбільший на мою думку це багажник, але не сам розмір (~1.5 куб.м; дит.коляска складена залазить, розкладена ні. Тут кому що потрібно і якого достатньо), а те що він не закривається з першого разу, якщо вікно або двері не вікриті. При чому ця проблема була і на попередніх моделях, після рестайлу не додали варіанту виводу повітря.

- Кондиціонер не має положення обдуву тільки скла, ідуть скло + ноги. Якщо я не люблю щоб дуло в лице і літом в босоніжках то буду в ноги мерзнути.

- Невеликий руль. Для таких як я любителів запхати руку в дирку під сигнал нічого не вийде, посередині пластик а по боках кнопки, місця на руку мало.

- Коробка передач не має лампочки положення ручки. На екрані бортового, звичайно ж, є ця інформація але потрібно головою туда-сюда і перевіряти. Ніби нічого важливого але було б зручніше.

- Бортовий комп'ютер має декілька режимів для відображення але майже всі вони безтолкові. Крім режиму середнього розходу і запасу ходу інші приносять сумнівну користь. Наприклад режим який хвилькою показує наскільки натиснутий тормоз або газ. Моментальний розхід показує полоскою на графіку, а не цифрою. Не знаю для чого таке робити, інформативність від того майже нульова, те саме з середньою швидкістю, графік з кроком 50 км/год. І це при тому що на дорестайлінгових ця інформація була цифрами.

Підсумовуючи все вище сказане, про вибір машини не жалію взагалі, звичайно є маленькі недоліки але вернувши час назад всеодно брав би Вітару.

Совет покупателю: Оригінальні коврики не купляйте, вони закороткі, ледве до педалей дістають, зимою з взуття буде капати мимо них в салон. Краще взяти EVA під замлвлення.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

iyankov91  

Кришка багажника почне добре закриватись тільки після його вібро- та шумоізоляції. В Києві ціна варіюється 800-1000 грн. Після того як зробив у себе ця проблеми вже ніколи не з'являлась

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

iyankov91, тобто треба зробити його важчим?

+3-2ОТВЕТИТЬ  
Михаил Звягин  

Интересный отзыв, особенно часть про разгон)) заявляются цифры в обычном режиме, в спорте наамного быстрее (моя так вообще за 5 до сотни летит)

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Михаил Звягин, sens? Без образ але Сенс до 100 за 5с хіба при вільному падінні розженеться

+3ОТВЕТИТЬ  
Alex Pokatushkin  

С андроид авто случайно не игрались ещё? Я вот подключался разными шнурками и результата нет.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Alex Pokatushkin, але я завантажував останній актуальний Андроїд авто. Як результат Telegram бачить але не синхронізує, те саме з дзвінками. Гугл карти - без проблем, все гарно, пробки відображає, керує. Тому з'єднання з телефоном по блютусу краще, дзвінки з мультирулем працюють без проблем, асістент реагує-розпізнає голос краще ніж гугловський, смски бачить і читає. Можливо на раніших версіях анд.авто таких проблем неиає, можливо на телефоні андроїд 6.0 застарий, це вже треба перевіряти але особливо потреби немає, тому не спішу.
З еплом якось краще порозумілись, там і історія дзвінків вивелась зразу і Сірі цікавіше реагувала

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Alex Pokatushkin, пробував і андроїд авто і епл кар, працюють. Одним кабелем йшла тільки зарядка, а комплектним від смартфону все ок. Версія Анд.авто 5.3.501643

ОТВЕТИТЬ  
Sergey Asanov  

Очень информативно написан отзыв, также дельный \совет покупателю\ про коврики. Да конкурент этой машине ПЫЖ 2008 и в классе и по деньгам, но по ТХ он явно проигрывает, но экстерьер и интерьер явно за французом. Очень интересна машинка в эксплуатации пишите дальше у вас хорошо это получается, нет воды всё по делу. И какая у вас комплектация??? GL+ или GLX???

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Suzuki Vitara: Японский минимализм
Японский минимализм

На нашем рынке в модельном ряду Suzuki всего два кроссовера, и оба компактные. Один из них – Suzuki Vitara в этом году обновился, но линейка силовых агрегатов осталась прежней, это 1,6-литровый атмосферный двигатель мощностью 117 л.с. или 1,4-литровый 140-сильный турбомотор

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Suzuki

Suzuki Vitara 2016 Suzuki Vitara 18.888$ 2016 49.000 км
Suzuki Vitara 2016 Suzuki Vitara 18.888$ 2016 49.000 км
Suzuki Grand Vitara 2013 Suzuki Grand Vitara 12.900$ 2013 98.000 км
Suzuki Grand Vitara 2010 Suzuki Grand Vitara 9.499$ 2010 122.000 км
смотреть все
объявления