Расход в городе: 7.5 л/100км, по трассе: 6.5 л/100км, средний: 7.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Обирав собі першу машину і так шоб не за всі гроші, в автошколі вчили теорії нормально, а практика дуже погана, потім дивився ютюб і дізнався що трогаться з місця навчили лише одним способо з 3х і то тим яким користуються лише на парковках і дуже рідко.
Обирав кросовер на автоматі, все інше було байдуже. Варіанти Sx4, Vitara, Duster, Sportage ну ще всякі інші але там грошей багато чи всякі сітроени. Побачив фіат "кросовер" реготав ще 2 дні :)
Дастер - відпав, бо автомат лише на передній привід, а якщо 4х4 то механіка. Це безглуздо купляти дастер в якого лише 1 перевага проходимість і на передньому приводі.
Спортедж - сподобався але були сумніви шо всі кажуть про тупий мотор 1, 6 який багато жере. Хоча я подав заявку на купівлю, але потім виявилось що 17 машин які вчора були на складі, сьогодні всі куплені - це менеджер чи не туди дивися чи збрехав щоб кліента отримати ... вообщем спортедж пішов лесом.
СХ4 та Вітара - сподобались обидва, дуже гарне співідношення якість/ціна. взагалі це одна і та сама машина лише різний дізайн і різні комплектації. СХ4 трохи більший.
Перемогла Вітара (навідь попри те що довелось купувати в Черкасах, а спортедж є в Кропивницькому). Зараз вже 2021 рік і якшо б мені повернули всі гроші і я обирав би зараз, все одно купив би Вітару 4х4. може лише двігло б взяв 1.4 турбо. Пежо 2008 - гарний, але коштую на +6к$, а всі інші десь на тому ж рівні. Купував в 2019 в Черкасах (Шкода, але в Кропивницькому не має салонів сузуки).
Наїздив вже майже 10к кілометрів.
Добре що взяв 4х4. хоча менеджери казали що я ним не буду користуватись, воно так і вийшло, перша зіма була суха і тепла, цього річ зима схожа на зиму але по місту все гаразд. Але крім приводу на задні колеса там є купа всякіх допоміжних систем, круїз контроль, сліпі зони і ще багато всього користного яким я користуюсь кожен день, тому 4х4 треба брать! Зараз за вікном вале сніг, тому скоро буду тестувати 4х4, поки лише пару раз користувався. Системи безпеки пару раз врятували мене, так як в мене мало досвіду то 2 рази входив в поворот на високій швидкості, якби не 4х4 машина була б в хлам :(
Двігло 1.0 турбо - я задоволений. В мене не має з чим порівнювати але 0-60км/чгод на світлофорах скаче дуже резво, по іту більше і не треба. На трасі до 80км/год також резво, але потім починає стухати після 120км/год повільно розженяється, але тут і шумка слабка і при 120-140км/год такий гул що вже і не порозмовляєш і їхати некомфортно. Хоча це було відомо на момент купівлі, кросовер по низу ринку з 1.0 двигуном явно не для 200км/год, і в нас обмеження 110км/год тому це не проблема.
Шумка - по місту норм, за містом слабка 110км/год на зимовій шипованій ризині вже некомфортно, літня норм.
Проблеми - лише прослойка між рулем і сидінням, сама машина - супер. Андроїд авто, задня камера, двигун, тормоза, ... - все працює добре, проблем не було. Була неясна ситуація з бортовим комп'ютером який весь час видавав на екран повідомлення "із за погодніх умов асістент вимкнений" і це бісіло бо навідь в ясну погоду воно з'являлось на весні та у восені. Скаржився ділерам вони шукали відповіді і не знайшли ... З годом з'ясувалось шо я погано прогрівав машину і починав їхати коли лобове було запотівше, сверху стоїть камера яка думає що надворі туман бо вона нічого не бачить. Почав по людські гріти лобове проблема більше не з'влялась протягом року, знову та прослойка між рулем.
Витрати пального 7.5 95 бензину по місту, влітку троши меньше.
Коробка дуже гарна, пустив педальку і машина котиться, не треба як в ДСГ кидати тормоз і газувать швидко, бо коробці кірдик буде. Жінка яка без прав після 3х хвилин інструктажу сіла і поїхала, це вам не механіка :)
Проблеми про які кажуть в інтернеті:
- погано закриваються двері - не знаю в мене добре і я не грюкаю.
- АККП промахуються мімо D в M - в мене пару раз було, але це не проблема для мене.
- багажник з п'яторого разу зачиняється - пару раз було шо з другого разу закривається, але також все добре. А от номер диринчить при цьому, треба ізоленти підкласти чи шось ще вигадать.
Багажнік - норм, багато шо влазе ще і 2 відділеня. Коляска влазе норм в багажнік, на задньому сидінні авкресло стоїть також норм. Зручно складаються задні сидіння якщо треба шось велике впхать.
Наче все, якщо є питання задавайте!
Плюсы автомобиля:Легка, надійна машинка з 4х4, андроїд авто і вартує не багато.
Минусы автомобиля:нічого не має, все відповідає вартості авто.
Совет покупателю:Купувати 4х4 обов'язково - крім повного приводу там купа сучасних технологій для безпеки, розпізнавання номерів, сліпі зони, круіз - воно того вартує.
Якшо є грошей то 1.4 турбо буде з запасом і на трасі також (хоча мені 1.0 турбо вистачає).
Привет, земля! Норм авто, а как для первого, то вообще огонь! Думаю Спортейдж 1,6 тебе бы зашёл тоже. Но я бы всё равно советавал как-то со временем научиться юзать и мкпп, может сильно пригодиться. Хороших дорог!
Правдоруб, если чесно я все же доволен что взял не спортедж. Сейчас расход 6-7л и это среди всех машин отличный показатель, поэтому если стоит вопрос просто так куда-то проехаться на 50-200км у меня не появляется жаба, что дорого и т.д. потому что я знаю что мой жрет минимум и дешевле не бывает (я вкурсе что цитроены могут 4,5 кушать, но я седаны даже не рассматривал, поэтому в топку их).
А если бы был спортедж с 10-11л расхода, скорее всего меня жаба давила бы и я ездил более економно/некомофортно или лишний раз и не ездил бы.
Так что Витара при том что я даже не пытаюсь економить (и не умею кстати тоже), то расход меня не волнует и когда на него смотрю только радуюсь
Владел Витарой 1.6 AT GL полтора года. Потом купил Sportage 1.6 classic AT.
Сразу чувствуется насколько Sportage больше, лучше укомплектован и комфортнее. Да, 100% в нем не будет такого большого кол-ва подушек и ассистентов, как в Витаре. Но машину делали как будто с любовью для клиента. Шумка на два уровня лучше Витаровской. Двери и багажник закрываются лучше. Звук из 6-ти динамиков наголову лучше чем в Витаровских 4-ех. Щетки дворников работают как надо, а не с судорогами. Ну и дешевого пластика, как и допотопных кнопок в нем куда меньше, чем в Витаре. Да, и еще - честный клиренс в 182 мм, который гораздо выше, чем в Витаре (по паспорту 185, а в реальности с защитой двигателя около 155, так как оказывается клиренс в Витаре измеряют без учета выхлопной системы). Двигатель и правда будет с динамикой пониже, чем в Витаре.
В Витаре же понравился расход топлива. Тут я с Вами согласен. По городу у меня был около 8-ми (Спортейдж 10.5), по трассе - 5.1 (Спортейдж 6.4). Так же машинка легкая и не вязнет в грязи, как более тяжелые конкуренты. Простота конструкции, отличный AISIN'овский автомат, подогрев сидений, все это плюсы. Машинка неплохая.
Автору респект. Сам владею Витариком 1.4t GL+ AllGrip. Машинка куплена летом 2020. На то время конкурентов по соотношению цена/качество не было (с нынешним ценником уже б задумался о покупке). Авто даёт ровно столько возможностей/удобств/дизайна/качества, сколько за него заплачено. Ни больше/ни меньше.
2021 року була зима і я їздив покататись в ожеледицю та в сніг.
Можу сказати шо 1л турбо тягне добре, шипована резина бріджстоун.
На сельских дорогах, де чистили слабенько- машина поводить себе файно. Потужності всюди вистачало, сніг та погано чисщені ділянки проходили без ускладнень, мотор працював гучніше чим за звичай, але навідь близько не було до застрягання. По ожеледеці крутив бубліки, робив заноси - навідь якшо машина шла юзом все одно спіймати і віровняти дуже просто на газу.
Шкода шо зіма завершилась, чекаю на наступну
Сегодня у нас на тесте обновленный или рестайлинговый Suzuki Vitara с 1-литровым турбированным двигателем и автоматом. Теперь, этот силовой агрегат можно считать базовым, так как атмосферного мотора, объемом 1.6 литра уже не будет.