Модельный ряд Suzuki

Отзыв о Suzuki Vitara 2020 года


Автомобиль: Suzuki Vitara 2020 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Полный привод , пробег - 5500 км, двигатель - 1.4 turbo бензин, комплектация - GL+
Автор: Oleksandr Sameliuk (Украина, Киев)   04.03.2021
Расход в городе: 8.4 л/100км, по трассе: 6.5 л/100км, средний: 8.0 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

На даний момент моя перша власна машина. Пробіг 5300, в основному київські затори, але приблизно третина трасами.

- Комфорт - більш ніж я очікував за таку ціну. Налаштування сидіння є (саме сидіння ок), кермо можна налаштувати вверх-вниз. Підлокотник неочікувано приємна штука. Управління ергономічне, все на другий-третій раз можна намацати не дивлячись. На задніх сидіннях вистачає місця для людей 2м ростом (правда там нічого нема, навіть зарядки).

- Багажник. Влазить все. Якщо щось не влізе то треба орендувати самоскид.

- Підвіска - без претензій взагалі - спокійно жує ями, лежачих поліцейських і бруківку, їх відчуваєш але не страждаєш.

- Кермо дуже легке, дівчині не інформативне на швидкості (постійно доводиться пірулювати), мені ок.

- Двигун і динаміка - абсолютно без питань в місті, вистачає завжди. Можна проїхати весь Київ зі світлофорами на швидкості оточуючого трафіку не перевищуючи 2к обертів. Ну може на трасі на недозволених швидкостях можуть бути проблеми при випередженні. На екопаливі машина їде як на нормальному бензині але витрати містом під 15л.

- Витрати палива - все вказав. В заявлені характеристики я не вписуюсь. Але вписується моя дівчина, тож справа, вочевидь, не в машині.

- Коробка - бувають тупняки після довгої тягнучки в заторах, при педалі в підлогу може розкрутитись до червоної відмітки. В люті морози туго перемикалась на старті.

- Гальма - різкуваті, варто обережніше гальмувати щоб ніхто не приїхав в зад.

- Прогрів взимку - очікувано довго, кондиціонер краще не вмикати поки не проїдеш пару кілометрів.

- Шумка - в місті ок, на трасі треба просто змиритись. В цілому ок, але на швидкості за 120 шум повітря глушить музику. Привідкрите вікно дзвенить на поганій дорозі. Ну і дверні карти це жєсть....

- Музика - ну вона є. Не огидна. USB порт здох на 3к км - офіціали замінили за 15хв без питань, кажуть проблема моєї партії.

- Оффроад - абсолютно неочікуваний для такого класу/розміру/двигуна. При абсолютній відсутності навичок водіння факт того, що цієї зими я жодного разу не застряг так щоб не зміг виїхати (при тому що не боявся заїхати в жахливі місця типу татарки або колії в лісі під київським морем) і не втратив керуваня говорить сам за себе.

- Світло могло б бути і краще. Ближній галогенки слабуваті, дальній лед ок. Фари і ліхтарі пітніють.

- Електроніка в цілому приємна - бокові і задні датчики прям класні, датчик лобового зіткнення іноді не зовсім адекватно реагують. Камера заднього огляду могла б бути і з траекторією замість статичної картинки. Датчик положення в полосі глючний - під час дощу реагує на колію від авто попереду, офіціали рекомендують відключити. Старт/стоп працює не рандомно - акум має бути заряджений повністю, і тоді на сильний натиск гальм двигун вимикається. Є плаваючий баг з датчиком задніх пасків безпеки - в мене вмикався в лютий мороз рандомно.

- ЛКП і скло - поганеньке, за кілька поїздок трасою лобове в сколах (непомітних але неприємних), за кілька поїздок на тунельну мийку лак і задні ліхтарі подряпані.

Плюсы автомобиля: Розгін. Враження від водіння. Ціна. Класичний автомат. Позашляховість. Дизайн.

Минусы автомобиля: USB порт одразу на заміну. Карти дверей - просто змиритись. Пітніють фари. Дегко подряпати. Шум повітря на швидкості. Сильна залежність витрати палива від стилю водіння. Тарахтить задній номер і не закрите скло.

Совет покупателю: Вітара того варта, в цю ціну конкурентів нема. 1. Чітко розумійте клас машини. Це бюджетний клас. Вона класна але це не лендровер, тут майже нема шумоізоляції і комфорт в цілому посередній. 2. Затягніть машину в плівку повністю. Я так не зробив і дуже жалкую. 3. Поставте захист двигуна і моста (для AWD). Машина провокує на подвиги, краще вдарити захист а не машину. 4. Не економте на паливі, воно того не варте. 5. Шум повітря на 120+ це нормально. 6. Обережно з гальмами, вони різкі. 7. Задній бампер слабенький. 8. Задній номер тарахтить. Можна щось приколхозити.

Через 1 мес. и 16 дней Oleksandr Sameliuk дописал: На одометрі 10к, на 6500 зробив перше ТО (дилер сказав що масло майже ідеальне було), на 6700 перше ДТП - мені подряпали задній бампер, на 7к поміняв вже чорний фільтр салону (Київ ліл). Почав відмічати недостатність комфорту, яку не можна компенсувати: - ВІДНОСНО незручні сидіння; - нема підігріву керма (доволі актуально було взимку 2020-21); - не вистачає вентиляції сидінь (подивимось що влітку буде); - Двозонний клімат був би приємніший; І недостатність яку можна компенсувати але в максималочці: - Складання дзеркал приємна штука; - 360 огляд приємна опція при паркуванні, погано видно габарити спереду. Ззаду є камера, і це дуже зручно; Кароч, вибором я досі задоволений, незважаючи на недоліки - машина дає позитивні відчуття від керування. Нею приємно керувати, вона приємно їде, вона приємно повертає, ергономіка дозволяє керувати додатковими опціями всліпу. Якщо це читають представники сузукі - будь ласка, зробіть більший кліренс і низ переднього бампера не виступаючим вперед, ну правда, я розумію що 90% тих хто її купує це жіночки для поїздок в супермаркет, але технічно вітара може сильно більше в бездоріжжя ніж геометрично.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Webb17  

Добрый день, спасибо Вам за отзыв.

Сам владел Витарой и согласен с выше описанным.

По поводу дребезга открытых стекол, я нашел следующее странное решение. После того, как вы опускаете стекло вниз не до конца, нужно его буквально в одно касание чуточку приподнять вверх (в обратном направлении). Тогда дребезг становится заметно тише.

По поводу тарахтящего номера, помогли несколько лоскутов шумки на двустороннем скотче 3M. Дребезг полностью не уходит, но становится значительно лучше.

Так же делал шумку дверных карт (ох эти дверные карты жесть, как вспомню...). В общем, за шумку 4 дверей отдал 5 тыс грн. Двери стали чуточку тяжелее. Закрываться стали едва ли лучше. Звук из 4 динамиков как был паршивый, так и остался. Возможно, разве что басы стали суток сочнее. Да и с шумом не особо помогло, все так же по плохому асфальту голова аж пухла, а на трассе нужно было серьезно так повышать голос.
Один момент. Ездил и в Польше и в Германии, к шумке не было практически не единого замечания. Ее нехватку ощущаешь только По нашим дорогам. Если ставить, то уже шумить всю машину.

Так же у меня была проблема с щетками дворников, которые работаю как будто в конвульсиях, вытирают стекло плохо и с разводами прямо в том месте, где лицо водителя смотрит на дорогу. Какие только качественные щетки не ставил, не помогает. Сами дворники просто отвратны, с этим нужно смирится.

А так, машинка, наверное стоит своих денег. Кстати, советую поставить ALed светодиодные лампы в линзы. Достойный свет и не слепит других водителей.

+3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Webb17, В шумку поки не лізу, не настільки напрягає щоб розбирати двері, а ось з номером буду щось колхозити. Ну і грішу на шумну зимову гуму, на літній ще не їздив.
З двірниками була проблема в -15 на холодному склі тільки, думав це норм.
Галогенки ще при купівлі думав замінити на лед, може якось згодом. Бо воно як і з шумкою, не стільки напрягає щоб викидати на них гроші)

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Oleksandr Sameliuk, А, да, і після зими в дверях залишилась вода, коли повністю опускаєш і піднімаєш скло - вилазить мокрим. Сподіваюсь просохне

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 6
superblast  

Не знаю, что там у вас подвеска жует, но я ездил на Витаре друга, она на малейших выбоинах вытрушивает просто из сидения. Потому и отказались от покупки себе.
Правда там машина 2017 года, может сейчас что-то улучшили...

+1ОТВЕТИТЬ  
Webb17  

superblast, добрый день

Ничего не меняли в подвеске с 2015 года, насколько мне известно. Да, на неровностях, бывает, машина «козлит». То есть, прыгает как козлик. Но подвеску жесткой назвать сложно.

В вашем случае, думаю, помогло б уменьшение давления в шинах. 2.0 - для более лучшего комфорта

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

superblast, Це дуже дивно, може підвіска вже ушатана або колхожена і колеса перекачані?

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 4
Fender Tremolo  

Выбирал между ней и Спортажем.победил по сумме качеств Спортаж.да и дилер,здесь ,рядом.Сузуки только в Киеве.это был немаловажный фактор.

+2ОТВЕТИТЬ  
Webb17  

Fender Tremolo, добрый день.

После витары взял именно спортейдж, почувствовал огромнейшую разницу. Комфорт и качество материалов на несколько уровней выше. Машина радует каждый день.
Шумка, акустика лучше. Даже пассажирам сзади есть чем заняться в отличии от того, что они получают в Витаре.
Клиренс гораздо выше в спортейдже

+3ОТВЕТИТЬ  
Fender Tremolo  

Webb17, Добрый вечер.Увы,возможности посидеть в Витаре не было,так как дилер в Киеве.ориентировался на отзывы владельцев и обзоры.по внешности Витара очень нравится ,особенно в двухцветном исполнении.цена интересная.но изначально не очень понравился салон.ну и комплектация.Спортейджем очень доволен.пока первое впечатление,проходим обкатку.машина достойная,все как Вы говорите.надеюсь,не разочарует и будет такой же крепкий ,как и мой Лачетти.Вам и Вашему авто долгой и безпроблемной дружбы.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 6
Webb17  

Витарка, однозначно, хорошая машинка, 100%. Стоит своих денег.

Класс машин разный, согласен. Возможно, их и не стоит так критично сравнивать друг с другом. У каждой машины есть своя аудитория и свой покупатель. С Витарой вы получите лучшую экономию, японскую надежность, неприхотливость, динамику. Со Спортейджем, - комфорт, внешний вид, оснащенность автомобиля выше, чем у конкурентов, класс "C".

Каждый покупает автомобиль для своих целей. И лучшая машина это та, на которой каждый и ездит) Добра)))

+4ОТВЕТИТЬ  
Fender Tremolo  

Webb17, Полностью с Вами согласен.никто не утверждает,что Витара плохой автомобиль.наоборот,отличный по цене-качество и недооцененный на нашем рынке.в моем случае в пользу Спортейджа сыграло наличие дилера под боком(согласитесь,очень немаловажно) но и качество салона и базовая комплектация авто.именно такую я и купил.Витара немного дешевле в базе,но по салону и его качеству(по отзывам владельцев,в том числе и на Инфокаре)гипотетически хуже.но это не значит.что она плохая,нет.машинка красивая и достойная.в моем случае это дилер рядом и гарантия КИА решило.

+3ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Fender Tremolo, всё правильно - надо брать машину такую, которая устраивает по большинству параметров (идеального нет всё-равно!) и обслуживать которую можно "под боком". Беспроблемной эксплуатации!

+2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Вход | Регистрация

Тест-драйв Suzuki Vitara: Рестайлинговый Suzuki Vitara  - новый двигатель и немного другой характер
Рестайлинговый Suzuki Vitara - новый двигатель и немного другой характер

Сегодня у нас на тесте обновленный или рестайлинговый Suzuki Vitara с 1-литровым турбированным двигателем и автоматом. Теперь, этот силовой агрегат можно считать базовым, так как атмосферного мотора, объемом 1.6 литра уже не будет.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Suzuki

Suzuki SX4 2012 Suzuki SX4 10.500$ 2012 87.000 км
Suzuki Grand Vitara 2007 Suzuki Grand Vitara 8.400$ 2007 241.000 км
Suzuki SX4 2009 Suzuki SX4 5.200$ 2009 153.000 км
Suzuki Swift 2005 Suzuki Swift 5.900$ 2005 181.000 км
смотреть все
объявления