Suzuki Vitara 2018 Suzuki Vitara 2018

Suzuki Vitara 2018

от $24.700
Где купить?

Економпропозиція: тест-драйв гібридного Suzuki Vitara

Рассказать друзьям:

Недорогий кросовер Suzuki Vitara став гібридом. Ми дізналися, які переваги дає електрифікована версія і чим вона відрізняється від бензинової моделі.

Як правило, гібриди - вельми недешеві автомобілі. Ні для кого не секрет, що електрифікація збільшує вартість авто. Втім, на ринку все ж можна знайти гібридні моделі за розумною ціною і до них належить кросовер Suzuki Vitara.

Недорогі кросовери та позашляховики - «фішка» Suzuki, японська корпорація виробляє їх уже майже 40 років. З 1989 року в лінійці марки присутній Suzuki Vitara. Спочатку він був рамним, проте з часом еволюціонував у кросовер. Тепер у лінійці добре знайомої моделі є недорога гібридна версія і її почали продавати в Україні.

Дизайн Suzuki Vitara - як відрізнити гібрид

Зовнішній вигляд Suzuki Vitara знайомий - він стриманий і лаконічний. В авто виражений двооб'ємний силует із малими кутами нахилу стійок даху, а в зовнішньому вигляді панують грані та кути. Хромована решітка радіатора поєднується з великими світлодіодними фарами. Задні крила злегка розширені. Гібрид видають хіба що світлодіодні фари з блакитними вставками і напис на дверях багажника.

Топовий варіант GLX впізнається за 17-дюймовими дисками. Крім того, автомобіль можна персоналізувати за допомогою двоколірного забарвлення.

Розміри Suzuki Vitara 2023:

  • довжина - 4 175 мм;
  • ширина - 1 775 мм;
  • висота - 1 610 мм;
  • колісна база - 2 500 мм.

Просто, але зі смаком - салон Suzuki Vitara

Інтер'єр Suzuki Vitara - приклад мінімалізму і гібрид у цьому плані не став винятком. Жорсткого пластику всередині вистачає, хоча присутні і вставки «під алюміній», і чорні лаковані деталі. У варіанті GLX сидіння обшиті шкірою і штучною замшею.

Невелике триспицеве кермо і сріблясті циферблати приладів знайомі не тільки за іншими Vitara, а й за новим Suzuki S-Cross. Показання спідометра і тахометра добре зчитуються, а на центральний дисплей можна вивести графіку роботи гібридної установки.

Центральна панель увінчана традиційним для Suzuki Vitara циферблатом годинника. 7,0-дюймовий тачскрін встановлено вже в базовій версії, але мультимедійна система залишається дуже простою. Тут мінімальний набір функцій, але Android Auto і Apple CarPlay є, і це плюс.

Перемикачів аудіо та клімат-контролю небагато і вони великі, тому до них звикаєш швидко і ними легко користуватися на дотик. Нижче розташовані USB-роз'єм і ніша, в яку поміститься смартфон.

Наскільки просторий гібрид Suzuki Vitara

У рульової колонки змінюються висота і виліт, доволі широкий діапазон регулювань і у крісла водія. Передні сидіння пружні і добре утримують спину, а підігрів передбачений вже в базовому Suzuki Vitara 2023. Центральний підлокітник ховає вузький, але глибокий бокс - непогане доповнення до середніх розмірів «бардачка».

Посадка за кермом досить висока, що укупі з тоненькими стійками даху забезпечує хорошу оглядовість, хоча бічні дзеркала заднього виду Suzuki Vitara не найбільші. До габаритів компактного кросовера нескладно звикнути.

Пересядемо назад. Другий ряд - очевидно не для високих пасажирів, але мені при зрості 176 см тут вистачає місця і для ніг, і над головою. Салон не дуже широкий, тому двом ззаду комфортніше. Оскільки модель бюджетна, то тут немає ні USB-портів, ні вентиляційних дефлекторів, ні навіть підлокітника.

Об'єм багажника Suzuki Vitara не змінився в гібридній версії: він становить 375 л у звичайному стані та 1 120 л зі складеними кріслами другого ряду. Вантажний отвір широкий, а підлога у відсіку - дворівнева.

Комплектація Suzuki Vitara 2023

Базова комплектація Suzuki Vitara 2023 не надто багата, хоча крім кондиціонера і аудіосистеми є, наприклад, камера заднього виду і 7 подушок безпеки. У топовому варіанті GLX є безключовий доступ, клімат-контроль, парктронік, панорамний дах, датчики світла і дощу. Крім того, ця версія оснащена системами автоматичного гальмування і контролю розмітки.

Як поводиться гібрид Suzuki Vitara на дорозі

«М'яка» гібридна установка Suzuki Vitara складається з 1,4-літрової бензинової турбочетвірки і 48-вольтного стартер-генератора на 10 кВт. Сумарна віддача дещо менша, ніж у стандартної 1,4-літрової Vitara - 129 к. с. проти 140, зате піковий крутильний момент зріс із 220 до 235 Нм.

Характер у гібрида більш спокійний, поступливий. Бензиновий двигун швидко реагує на натискання газу, але не так жваво розкручується.

Найкраще четвірка почувається після 2000 об/хв, а галасливою стає тільки на високих обертах. Динаміка при цьому не змінилася - розгін до 100 км/год займає ті самі 10,2 с, а максимальна швидкість становить 190 км/год.

Заявлена витрата палива становить 6,2 л/100 км у змішаному циклі. У нас вийшло 8,2-8,5 л/100 км у міському циклі і близько 6 л/100 км на трасі.

Бездоріжжя не боїться

6-ступінчаста автоматична КПП працює плавно, а її реакції швидкі. Щоправда, перемикання режимів важелем нечітке - можна легко промахнутися і замість Drive увімкнути ручний режим.

Suzuki Vitara - один із небагатьох сучасних компактних кросоверів, які не бояться бездоріжжя. Повний привід можна примусово підключити в режимі Lock на швидкості до 60 км/год. У нього короткі звіси і кліренс 185 мм, а ще передбачена система допомоги на спуску.

Керованість Suzuki Vitara

На асфальті повний привід бореться з недостатньою обертальністю за допомогою функції векторизації тяги. В управлінні гібрид такий самий, як і стандартний кросовер Suzuki Vitara. Компактне авто вертке і маневрене, а його кермо точне, хоча трохи більше зворотної сили йому не завадило б.

Підвіска Suzuki Vitara енергоємна, але досить пружна. Вона справляється з дорожніми нерівностями, але часом на сильних вибоїнах комфорт їзди страждає. Зате завдяки таким налаштуванням кросовер не надто крениться.

Шумоізоляція гібрида така сама, як і в бензинової моделі, а це значить, що шини і роботу підвіски чути, а на великих швидкостях (після 110 км/год) додаються й аеродинамічні шуми.

А ось гальмівна система змінена - з'явилося рекуперативне гальмування. Воно непогано налаштоване і про рекуперацію можна дізнатися хіба що за графіком на центральному дисплеї.

Вердикт

Гібридний Suzuki Vitara - компактний кросовер за невисокою ціною, економ-пропозиція з сегменті B-SUV. І саме її ціна дає змогу закривати очі на такі речі, як якість матеріалів оздоблення чи шумоізоляція. Гібрид економічний, не пасує на нескладному бездоріжжі, а його підвіска непогано пристосована до українських доріг.

Плюси гібрида Suzuki Vitara:

  • невисока ціна;
  • економічний двигун;
  • непогана прохідність, як для кросовера.

Мінуси гібрида Suzuki Vitara:

  • тісний другий ряд;
  • якість матеріалів оздоблення;
  • слабка шумоізоляція.

Источник: Фокус
Отзывы владельцев
Suzuki Vitara
Максим, Украина, Нетишин
Украина, Нетишин
25.10.2024

Всім доброго дня! Потрібно було купити машину для дружини, довго вибирали серед «Шкода Камік», «Рено Каптюр», «Кіа Спортаж», «Тойота Яріс Крос». Про «Сузукі» навіть не здогадувався)). Всі машини проте читать отзыв

Виталий, Украина, Белгород-Днестровский
Украина, Белгород-Днестровский
27.11.2023

Немного предистории. Для сравнения эксплуатировал Huyndai accent 1.5 crdi динамика отличная но увы дважды менял электроусилитель руля, Renault Sandero Stepway 1.5 дизель база 2014 г.в, тоже динамика о читать отзыв

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Suzuki

Suzuki Swift 2013 Suzuki Swift 6.800$ 2013 254.000 км
смотреть все
объявления